Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:домовленістю (у найкоротші терміни)
Informácie o pracovnom mieste
Baví Vás práca s ľuďmi a máte skúsenosti z oblasti ľudských zdrojov? Pre nášho klienta v Prešove hľadáme skúseného/nú špecialistu/ku ľudských zdrojov. Ak ste to Vy, pošlite nám svoj životopis a poďte pracovať do spoločnosti s dlhoročným pôsobením na trhu.
Vašou náplňou práce bude:
• Komplexné zastrešenie procesu náborov (inzercia voľných pracovných miest, výber uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných kandidátov),
• Komplexná administrácia pracovného cyklu zamestnanca od jeho nástupu,
cez adaptačný procese, zmeny v pracovnom pomere, po ukončenie pracovného pomeru (pracovné zmluvy, dohody, dodatky, skončenia PP)
• Komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov,
• Participácia na procese hodnotenia a odmeňovania zamestnancov,
• Zabezpečenie vstupných a periodických školení vrátane BOZP a OPP,
• Zabezpečenie administrácie duálneho vzdelávania,
• HR podpora pre zamestnancov spoločnosti,
• Riešenie pracovno-právnych otázok,
• Komunikácia s vedením spoločnosti a vedúcimi jednotlivých oddelení,
• Komunikácia s úradmi práce a personálnymi agentúrami,
• Správa systému firemných benefitov,
• Monitorovanie spokojnosti zamestnancov,
• Komunikácia a spolupráca so všetkými oddeleniami organizácie a externými organizáciami
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v stabilnej firme
- stravné vo výške 5,10 € / diéty
- Cafetéria
- príspevok do III. piliera
- pružná pracovná doba
- narodeninový darček
Všeobecne požadované znalosti:
- 5 rokov praxe v oblasti ľudských zdrojov
- znalosť pracovného práva, pracovno-právne vzťahov
- spoľahlivosť, komunikatívnosť, empatia,
- precíznosť
- tímovosť
- dobrý time management
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:Середня освіта з випускними іспитами
-
Jazykové znalosti:Англійська мова (початківець - A2)
Iné znalosti:
Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Персоналіста