Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Technik service desk - hotline podpora predajní (ž/m)
dm drogerie markt, s.r.o.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Hlavnou úlohou nášho tímu je zabezpečenie funkčnosti pokladníc a systémov, bez ktorých sa predajne nezaobídu. Robíme všetko preto, aby systémy fungovali a zákazník odchádzal s dobrým pocitom z nákupu. Ak vnímate, že obchod je tu pre ľudí a nie naopak a chcete prispievať k jeho plynulému chodu, ste u nás na správnom mieste.Čo Vás na tejto pozícii čaká?
- ste v prvej línii technickej pomoci pre predajne: pokladne, terminály, počítače, smartfóny
- pracujete v rozvrhnutých ranných a poobedných službách + jedna víkendová služba mesačne (aktívna/pasívna pohotovosť)
- navigujete kolegov pri riešení problémov a zabezpečení odstránenia porúch
- asistujete pri zisťovaní finančných rozdielov v pokladniciach a v trezore; spolupracujete s oddelením financií
- prideľujete prístupy a práva jednotlivým užívateľským kontám
- monitorujete a mapujete incidenty v špecifických systémoch
- spracúvate údaje z predajní v systéme SAP
- objednávate spotrebný materiál - tonery, kancelársky papier, náhradné diely; zabezpečujete funkčnosť tlačiarní
- zabezpečujete podporu počas otvorenia nových predajní
Ponúkaný plat
1528 - 1798 EURUpresnenie platových podmienok
Ponúkaný plat je v závislosti od splnenia kvalifikačných požiadaviek a požadovanej úrovne nemeckého alebo anglického jazyka 1.528 € - 1.798 € + príplatky za pohotovosťBenefity a ďalšie výhody
- 13. a 14. plat na základe prémiového poriadku spoločnosti- pracovný pomer na dobu neurčitú
- jazykové vzdelávanie
- pomoc v náročných situáciách cez záchrannú sieť
- príspevok na DDS v hodnote 3 % z hrubej mzdy bez náhrad
- širokú ponuku zamestnaneckých výhod a zľavy u obchodných partnerov
- stravné lístky vo forme stravovacej karty
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Nemecký jazyk (začiatočník - A2)Všeobecne požadované znalosti
- min. stredoškolské vzdelanie s maturitou, technický smer výhodou- máte prax v IT oblasti min. 2 roky; skúsenosti na pozícii hotline alebo v servisnom centre výhodou; práca v retaile veľkou výhodou
- ovládate nemecký alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B1)
- ste flexibilný
- ste tímový hráč
- máte trpezlivosť a viete navigovať druhých pri riešení problémov
- máte dobrú znalosť práce v MS Office
- vodičský preukaz skupiny B