Máme pre Vás voľnú pozíciu-Service Desk Team Lead/Vedúci tímu servisnej podpory.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1500 EURZobraziť viac
od 1 500 EUR/mesiac - finálna výška mzdy záleží od Vašich skúseností -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.11.2020
Informácie o pracovnom mieste
Pre nášho klienta, ktorým je medzinárodná spoločnosť hľadáme človeka, ktorý:
- bude riadiť tím servisnej podpory
- zabezpečí funkčnosť celého tímu, koučing, kontrolu dodržiavania procesov, zásad a postupov
- bude koordinovať školiaci proces, spravovať dochádzku, plánovať a motivovať zverený tím
- spracovávať štatistické údaje, reportovať a dohliadať na výkonnosť (KPI)
- zodpovedať za správu všetkých procesov / služieb Service Desk-u
- monitorovať a spravovať každodenné procesy
- neustále pracovať na zlepšovaní vzťahov s obchodnými partnermi
- spolupracovať s ďalšími vedúcimi tímov na plánovaní a prideľovaní tímových zdrojov a riešení technických problémov
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá zabezpečí rozvoj v oblasti technických a manažérskych zručností, komunikácia v cudzom jazyku na dennej báze ale aj možnosť vzdelávať sa aj v iných jazykoch
- teambuildingové akcie
- multisport program
- ekologická kancelária, ovocné dni, dobrovoľníctvo, jazykové kurzy
- možnosť pracovať z domu (home office)
Všeobecne požadované znalosti:
ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomocikého smeru (alebo jemu príbuzného)
anglický jazyk na dennodennú komunikáciu v medzinárodnom tíme
SAP je výhodou
preferujeme človeka s backgroundom v účtovníctve alebo oblasti audítorstva
organizovaný, tímový hráč
človek orientovaný na zakázníka a na detail
schopný pracovať v určených deadlinoch
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)