Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):812 EURZobraziť viac
Plat môže byť upravený v závislosti od pracovných skúseností a jazykových znalostí. -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 19.10.2020
Informácie o pracovnom mieste
PRACOVNO-PRÁVNA AGENDA NA PERSONÁLNOM ÚSEKU:
Pracovnoprávne vzťahy v zmysle ZÁKONNÍKA PRÁCE a v zmysle Smernice 96/71/ES o vysielaní zamestnancov do EÚ
Evidencia a prehľad pracovnoprávnej dokumentácie a povinností zamestnávateľa
Vypracovávanie/úprava kariet pracovného miesta
Vypracovávanie/úprava vnútropodnikových smerníc
Prehľad novelizovaných pracovno-právnych predpisov
Deklarovanie zamestnancov na zahraničných inštitúciách pred vyslaním do zahraničia
Komunikácia s klientelou a rôznymi inštitúciami (Inšpektorát práce, ÚPSVaR, Caisses a pod.) na Slovensku, ako i vo frankofónnych krajinách na pracovno-právnej úrovni
Spolupráca s externým právnym oddelením spoločnosti
Karty BTP pre vyslaných zamestnancov
Obchodné vzťahy v zmysle OBCHODNÉHO ZÁKONNÍKA
Príprava a dodanie požadovanej dokumentácie pri kontrolách z Inšpektorátu práce na Slovensku aj v zahraničí v súčinnosti s ekonomickým oddelením
Návrhy a riešenia sporných situácií podľa Občianskeho a Obchodného zákonníka v súčinnosti s právnym oddelením spoločnosti CassCo Building s.r.o.
AGENDA NA EKONOMICKOM ÚSEKU
Prihlasovanie/Odhlasovanie zamestnancov do Sociálnej a zdravotnej poisťovne
Vystavovanie vyšlých faktúr v účtovnom systéme Kros
Evidencia dochádzky zamestnancov (vyslaných, administratívnych, SZČO)
Evidencia došlých a vyšlých faktúr
Administratívna korešpodencia s klientmi na ekonomickej úrovni
Usmerňovanie náborového oddelenia a sekretariátu pri zabezpečovaní ubytovania a cestovných lístkov pre vysielaných zamestnancov (odsúhlasovanie cien v súčinnosti s vedením spoločnosti)
Komunikácia s klientelou a rôznymi inštitúciami (Inšpektorát práce, ÚPSVaR, Daňový úrad, Poisťovne, Caisses a pod.) na Slovensku, ako i vo frankofónnych krajinách na ekonomickej úrovni
Súčinnosť pri príprave cenových kalkulácií jednotlivých projektov
Posudzovanie rentability a výnosnosti jednotlivých projektov
Prieskumy a štatistiky
Návrhy na vylepšenia efektívnosti jednotlivých oddelení
Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti
Spolupráca s interným a externým ekonomickým oddelením spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
mobilný telefón, príjemné pracovné prostredie, pitný režim zabezpečený
Informácie pre uchádzača:
Zástup počas materskej dovolenky.
Všeobecne požadované znalosti:
VŠ vzdelanie (právne alebo ľudské zdroje alebo manažment alebo ekonomické zameranie)
Pracovné skúsenosti s podobnou pozíciou minimálne 4 roky (ideálne v personálnej agentúre)
Francúzsky jazyk – pokročilá úroveň je podmienkou, anglický jazyk – výhodou
Znalosť zákonníka práce a HR legislatívy
Riadiace a organizačné zručnosti
Komunikatívna a príjemná osobnosť
Zodpovednosť a precíznosť
Veľký zmysel pre detail
Analytické myslenie
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Francúzsky jazyk
Iné znalosti:
Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika