Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Aktuálne hľadáme vhodného kandidáta pre obchodnú spoločnosť, ktorý by zabezpečil administratívne činnosti spoločnosti a využíval by cudzie jazyky. Medzi hlavnú náplň práce patrí: - Komunikácia so skladom ohľade príjmu tovaru, - zasielanie objednávok a následná kontrola objednávok na sklade v internom systéme spoločnosti, - príprava reportov a štatistik pre spoločnosť v Rakúsku, - prípadná úprava cien a vytváranie nových cenníkov.
Benefity a ďalšie výhody:
-Stravné lístky v plnej hodnote preplácané zamestnávateľom, -Služobný telefón aj na súkromné účely, - Možnosť jazykového vzdelávania
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- Nemecký jazyk na úrovni B1 je nutnosťou- interný systém je v nemeckom jazyku, - Anglický jazyk na úrovni B2 pri komunikácií s kolegami, - Skúsenosť z administratívy minimálne 3 roky, - Skúsenosť s fakturáciou, - Skúsenosť z obchodnej spoločnosti, prípade výrobnej spoločnosti, - Predošlá skúsenosť s Excelom- kontingenčné tabuľky, vyhľadávajúce funkcie, matematické funkcie, - Skladové hospodárstvo.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)