Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Administratívna a telefonická podpora klientskeho centra pre ČSOB Poisťovňu Bratislava
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
*Chcete sa každý deň tešiť do práce na priateľský kolektív?
*Ste pracovitý/-á, radi/-a komunikujete s ľuďmi a administratívu považujete za príjemnú súčasť pracovného dňa?
*Máme pre Vás vhodnú príležitosť!
*V práci sa budete venovať: telefonickej komunikácii s klientom – budete prijímať hlásenia škodových udalostí a poskytovať našim klientom informácie k už nahláseným škodovým udalostiam, spracovávaniu administratívy súvisiacej so škodovými udalosťami, vybavovaniu e-mailových požiadaviek.
Upresnenie platových podmienok
od 850 € bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mzda od 850 € bruto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-IK
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
*Náš nový kolega alebo kolegyňa: má ukončené stredoškolské vzdelanie, je komunikatívny/-a a má profesionálne vystupovanie, je presný/-á, odolný/-á voči stresu, spoľahlivý/-á a príjemný spoločník do tímu