Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Administratívny špecialista pre obchod SME pre ČSOB Poisťovňu Bratislava
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
*Administratívna podpora regionálneho riaditeľa a zabezpečenie prevádzky regionálneho riaditeľstva
*Príprava štatistík a analýz obchodnej činnosti regionálneho riaditeľstva
*Aktívna podpora obchodnej činnosti regiónu
*Komunikácia, poradenstvo, podpora maklérom a klientom v oblasti poistenia podnikateľských rizík
*Spracovávanie požiadaviek na poistenie, príprava ponúk a poistných zmlúv B+
*Príprava podkladov, zadávanie požiadaviek na vypracovanie ponúk a PZ na poistenie podnikateľských rizík
*Kontrola ponúk na poistenie a poistných zmlúv
Upresnenie platových podmienok
od 900 € bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mzda od 900 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú #LI-NU
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
*Vysokoškolské , práca vhodná aj pre absolventa
*Prax v poisťovníctve výhodou
*Zásady vedenia písomností
*Všeobecný spoločenský prehľad
*Práca s PC (Word, Excel, Internet) – pokročilý
*Komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita, práca v tíme