Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Technický reprezentant služieb zákazníkom
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
-Chcete skĺbiť svoje odbornejšie znalosti z internetového a telco prostredia s dobrou komunikačnou zručnosťou? Tak ste na správnom mieste.-Hlavným poslaním tohto pracovného miesta je servis a technická podpora pre našich zákazníkov, ktorí využívajú internet, digitálnu televíziu Magio a hlasové služby od Telekomu. Budete teda prijímať a riešiť ich technické požiadavky a podnety prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty. Zákazníkom budete tiež radiť ako napríklad správne nastaviť koncové zariadenia.
-Na tomto pracovnom mieste je tiež dôležité identifikovať miesta vzniku poruchy alebo nefunkčnosti služby a následne spolupracovať na ich odstránení s ďalšími tímami.
-Výsledkom Vašej práce by mal byť zákazník spokojný s Vašou odbornou pomocou či vyriešením jeho problému.
Upresnenie platových podmienok
700 € základná mzda, s bonusom je celková mzda 860 €Termín nástupu do práce
marec 2020Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
-Viete čo je to router či maska siete? Rozoznáte bit od bajtu? Orientujete sa v SW, HW a v telekomunikačných službách? Ak máte zároveň dobré komunikačné zručnosti a záujem o prácu so zákazníkmi, táto pracovná ponuka čaká na vás.-Očakávame od vás tiež orientáciu v prostredí Windows, najmä z pohľadu pripojenia na internet, prehľad a skúsenosti s internetovými prehliadačmi (IE, Mozilla, Chrome atď.). Skúsenosti s konfiguráciou koncových zariadení sú výhodou (modem, router).
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom