Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Koordinátor Back Office podpory
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte pravou rukou pre zákazníkov a aj svojich kolegov.Práca na našom Back office už dávno nie je o administratíve, prioritou sú u nás odbornosť a kvalita. Sme tím odborníkov komplexne vyškolených, aby sme poskytovali najvýhodnejšie zákaznícke riešenia.
Čo bude Vašou prácou:
- budete prijímať a riešiť požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu
- taktiež budete zadávať a spracovávať dáta v zákazníckych systémoch
- patrí k tomu aj poskytovanie informácií o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách
- testing nových funkcionalít
- a tiež návrh komplexných riešení za účelom skvalitnenia služieb a procesov
Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s našou dostupnosťou, preto pracujeme v zmenovej prevádzke od 7,00 – 18,00 hod.
Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.
Ponúkaný plat
650 EURBenefity a ďalšie výhody
Čo vám ponúkame:• Stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením, výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
• Mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
• Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
• Stravné v hodnote 4,50 €/deň
• Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
• Možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
• Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
• Zľavy na služby a produkty našich partnerov.
Termín nástupu do práce
1.2.2020Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
Na pohovore nás bude zaujímať:- ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi
- aký je váš vzťah predaju
- aj ako zvládate stresové situácie
- skúsenosti s prácou so zákazníkom sú vítané
- užívateľská znalosť MS Office
skúsenosti s prácou so zákazníkom výhodou
Užívateľská znalosť práce s PC
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom