Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Supervízor kontaktného centra
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Bankovníctvo, leasing a poisťovníctvo; Manažér zákazníckeho servisu, Vedúci oddeleniaNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
*Máš skúsenosti s vedením tímu?
*Si komunikačne zdatný a vieš prichádzať s novými riešeniami?
*Vieš si užiť úspech s tímom, rovnako ho aj motivovať v čase keď to potrebuje?
*Máš „nos na ľudí“ a skúsenosti s recruitingom?
*Vieš ponúkať riešenia a analyzovať situácie?
*Kvalita a kvantita nie sú pre teba protikladom, musia smerovať k rovnováhe? Ak si si na väčšinu otázok odpovedal kladne hľadáme práve teba. Činnosti, ktoré budeš zabezpečovať:
*Tvorba dochádzky a plánovanie kapacít
*Reportovanie a on-line monitoring
*Riešenie krízových situácií a navrhovanie proaktívnych riešení
*Sledovanie kvality operátorov
*Nastavovanie a úprava procesov
*Komunikácia s ostatnými oddeleniami
Upresnenie platových podmienok
od 1400€ bruttoBenefity a ďalšie výhody
mzda od 1400€ brutto príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-IK
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
*Anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni
*Pe
*chuť Schopnosť motivovať ľudí a pozitívne myslieť Prozákaznícka orientácia Samostatnosť a zodpovednosť Výborné komunikačné schopnosti