Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- Objednávanie pacientov na stomatologické vyšetrenia a kontrolovanie dodržiavania termínov vyšetrení
- Zodpovednosť za plynulý a profesionálny chod recepcie
- Vedenie pokladne, vrátane pravidelného vyúčtovania a inventarizácie
- Riešenie vzniknutých neštandardných situácií v súčinnosti s nadriadeným
- Plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného
Benefity a ďalšie výhody:
- atraktívna mzda
- príjemný kolektív
- zaujímavé prípady
Informácie pre uchádzača:
V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.
Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:
Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):
Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.
Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.
Všeobecne požadované znalosti:
Osobnostné a iné predpoklady:
- skúsenosti v oblasti organizácie práce a komunikácie s klientom,
- aktívna znalosť anglického jazyka,
- spracovanie bežnej administratívnej agendy vo firme poskytujúcej služby,
- samostatnosť, flexibilita, dynamický prístup k práci,
- ochota rýchlo a efektívne sa učiť nové veci,
- orientácia na klienta a zároveň na firemné ciele
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)