Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Vašu náplň práce budú tvoriť dve časti. Prvú časť predstavuje zastrešovanie operatívnych otázok ako nastavovanie procesov či riešenie projektov. Konkrétne ide o problematiku súvisiacu s národnými, ale aj medzinárodnými transakciami. V tejto súvislosti bude Vašou úlohou implementovanie automatických platobných transakcií, vykonanie bankového účtovníctva, ale aj správa bankových účtov. Druhá časť náplne práce na danej pracovnej pozícií súvisí s vedením tímu. Ako team leader/ka budete rozvíjať a motivovať svoj tím, zameriavať sa na osobný rast zamestnancov, sledovať ich pracovný výkon či plnenie stanovených cieľov. Zároveň bude Vašou úlohou nastavovať efektívnu komunikáciu nielen v rámci tímu, ale aj s ostatnými oddeleniami či potenciálnymi zákazníkmi a odberateľmi.
Benefity a ďalšie výhody:
Spoločnosť ponúka rôzne zaujímavé benefity ( finančné bonusy, jazykové kurzy, work-life balance a pod.), ktoré predstaví zástupca firmy úspešnému kandidátovi na osobnom pohovore.
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Radi Vás na pozíciu zvážime, ak spĺňate nasledovné požiadavky: - Minimálne 2 roky skúsenosti s vedením ľudí - Minimálne 2 roky skúseností v oblasti bankových operácií a transakcií - Pokročilý používateľ MS Office (Excel – vlookup, hlookup, kontingenčné tabuľky) - Znalosť anglického a nemeckého jazyka na úrovni C1 - Výhodou je znalosť programu SAP
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
Nemecký jazyk (pokročilý - C1)