Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Manažér oddelenia akceptácie platobných kariet a klientskej podpory
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
*vedenie a motivovanie členov tímu
*nadväzovanie obchodných vzťahov s kľúčovými klientmi, vytváranie a budovanie obchodných partnerstiev
*prezentovanie riešení a služieb novým aj existujúcim klientom
*zaznamenávanie a vyhodnocovanie výsledkov činností realizovaných v rámci zmluvných vzťahov
*komplexná zodpovednosť za vedenie obchodného prípadu
*zodpovednosť za dosiahnuté výsledky členov tímu a plnenie obchodných plánov
*participácia na prípravách a realizáciách obchodných projektov a zmenových požiadaviek
*koordinácia stretnutí, sledovanie statusov úloh
*obchodno-technická podpora pre POS terminály, e-commerce a ostatné riešenia v oblasti akceptácie platobných kariet
Upresnenie platových podmienok
od 2 200€ bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mzda od 2 200 € brutto, finálna mzda je závislá od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú. #LI-MA
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
*SŠ/VŠ
*skúsenosti s vedením obchodného tímu alebo vlastná úspešná predajná prax
*výborné organizačné, komunikačné a motivačné zručnosti
*dobrú užívateľskú znalosť práce na PC
*orientácia vo finančnom sektore
*aktívna znalosť anglického jazyka
*analytické myslenie, dobré komunikačné schopnosti
*dôslednosť a precíznosť, proaktívny prístup, technické myslenie
*výhodou skúsenosti v oblasti akceptácie platobných kariet
*znalosť MS office, MS Access a MS Visio výhodou