Finančný a Administratívný Manažér - komplexné riadenie spoločnosti (Ref. č.: PR/021812)
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
* Primárne hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti nie len s riadením financií, ale aj HR, IT, zmluvné vzťahy. Skúsenosti len v oblasti financií nie sú pre túto pozíciu postačujúce.
* Náplň práce:
* - Riadenie finančného oddelenia a administratívy
* - Financie a výkazníctvo
* - Obchodné plánovanie a zostavovanie rozpočtov
* - Vzťah s orgánmi a externými poskytovateľmi služieb
* - Kontrola a sledovanie všetkých právných, zmluvných a inštitucionálných otázok
* - Identifikácia IT potrieb a ich zabezpečenie
* - Spolupráca s CFO skupiny
Benefity a ďalšie výhody:
- Vyvíjajúce sa medzinárodné podnikateľské prostredie
- Rôznorodá a vyzývavá práca
Informácie pre uchádzača:
* V prípade Vášho zaujmu, zašlite nám prosím svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku.
Všeobecne požadované znalosti:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru (účtovníctvo, financie)
- Predchádzajúca skúsenosť na obdobnej pozícií minimálne 5 rokov
- Skúsenosť v medzinárodnom prostredí výhodou
- Plynulá anglyčtina C1
- MS Excel - užívateľ (Pivot, Excel functions, Macros)
- Silné analytické myslenie
- Vysoká miera zodpovednosti, nezávislosti a dobré organizačné schopnosti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:postgraduálne vzdelanie
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
Znalosti:
Microsoft Excel