Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Naším klientom je spoločnosť, ktorá patrí globálne k najvýznamnejším výrobcom automatizovaných výrobných technológií. Jej moderné technológie našli uplatnenie aj v mnohých výrobných spoločnostiach automobilového a elektrotechncikého priemyslu na Slovensku a v ostatných krajinách Európy. S cieľom posilniť aktivity a služby klientom (servis) v regióne strednej Európy zakladá náš klient novú servisnú organizáciu na Slovensku - so sídlom v Senci.
S cieľom posilniť zahraničný tím manažérov už v prvom štádiu pôsobenia na trhu hľadáme pre nášho klienta nového spolupracovníka na pozíciu:
Office manažér / asistent(ka) riaditeľa spoločnosti
(Senec)
Pracovná náplň:
Ako office manažér / asistent riaditeľa spoločnosti budete zodpovedať za adminsitratívno-organizačné záležitosti spojené s chom spoločnosti. Budete úzko spolupracovať s riaditeľom spoločnosti (expat), Vašou úlohou bude komunikácie s externým prostredím - klientami na Slovensku a v celej Európe, materskou spoločnosťou, úradmi štátnej správy, externými dodávteľmi služieb (účtovníctvo, právnické služby, logistické služby,...). Budete zodpovedať za bezproblémový chod slovenskej kancelárie spoločnosti.
Benefity a ďalšie výhody:
Práca v renomovanej spoločnosti
Široké spektrum profesijných aktivít
Priama podpora zahraničného manažéra, komunikácia s materskou spoločnosťou mimo Európy)
Zodpovedajúce ohodnotenie a benefity
Informácie pre uchádzača:
Prosíme Vás, aby ste sa o pozíciu uchádzali zaslaním Vašich podkladov (CV v anglickom jazyku, motivačný list s indikáciou možného termínu nástupu a očakávaného príjmu) e-mailom na adresu "email". Uveďte pritom prosím aj značku pozície "OM1".
Všeobecne požadované znalosti:
Očakávame že o túto pozíciu sa budú uchádzať kandidáti s ukončneným vzdelaním ekonomického smeru a niekoľkoročnou praxou v oblasti riadenia kancelárie menšej medzinárodnej firmy. Nevyhnutnou znalosťou je znalosť anglického jazyka, dobrý prehľad o ekonomike spoločnosti (príprava podkladov pre účtovníctvo, fakturácie, ...) a schopnosť pracovať ekektívne s výpočtovou technikou.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vodičský preukaz:B