Špecialista/-ka elektronickej podpory predaja
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
Karadžičova 10
-
Ponúkaný plat (základná mzda):
1200 EUR
od 1200€ brutto + variabilna odmena
Zobraziť viac
-
-
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Našou ambíciou je byť moderným a zaujímavým zamestnávateľom. Budujeme atmosféru, kde zamestnanci môžu rásť, inovovať postupy a hovoriť otvorene svoje názory.
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup a príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis. Aktuálne hľadáme novú posilu na pozíciu Špecialista/-ka elektronickej podpory obchodu.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- Administrácia, správa a distribúcia zmluvnej dokumentácie súvisiacej s nástupom, zmenou a ukončením zmluvných vzťahov
- Administrácia predajného portálu
- Zadávanie, autorizácia a aktualizácia údajov v interných systémoch a následná kontrola na register Národnej banky
- Prebratie zodpovednosti za správu zmlúv o obchodnom zastúpení so sprostredkovateľmi poistenia
- Vytvárať a analyzovať podklady na vyplatenie odmien za obchodnú činnosť pre všetky distribučné kanály spoločnosti
- Spracovávanie transferov klientskych zmlúv,
- Analyzovanie výsledkov za obchodnú činnosť a reporting
Ak od svojho zamestnávateľa očakávaš férový prístup, voľnosť v práci a samozrejme aj príležitosť ďalej sa rozvíjať, neváhaj a pošli nám svoj životopis.
https://www.proudly.sk/firmy/2085/union-poistovna-br-union-zdravotna-poistovna-bratislava?utm_source=company&utm_medium=suggestions&lang=sk
Pozícia sa obsadzuje na dobu určitú - zástup počas trvania MD/RD.
Benefity a ďalšie výhody:
- S nami získate stabilného partnera a zamestnávateľa so silným medzinárodným zázemím. Našou materskou spoločnosťou je silná skupina Achmea v Holandsku.
- Zároveň ako lokálna značka máme mnoho príležitostí tvarovať náš biznis a byť lídrom v oblasti inovácií. Sami si tvoríme stratégiu a robíme to, v čom sme dobrí.
- Ponúkame vám niekoľko rozvojových príležitostí v našom prepracovanom vzdelávacom systéme: interné tréningy, workshopy, externé školenia, jazykové vzdelávanie.
- Rešpektujeme rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom. Máme flexibilnú pracovnú dobu, skrátený pracovný čas každý deň o 15 minút. Umožňujeme pracovať z domu, tzv. home office. Poskytujeme dovolenku naviac pre lojálnych zamestnancov. Myslíme tiež aj na osamelých rodičov, tehotné kolegyne, ale i na rodičov prváčikov, ktorým poskytujeme pracovné voľno.
- Záleží nám na tom, aby sme mali dostatok energie v práci aj po nej. Podporujeme zdravie zamestnancov špeciálnymi zdravotnými benefitmi, podporujeme spoločné aj individuálne športové aktivity (napríklad hradíme účastnícky poplatok na niektorých podujatiach).
- a v neposlednom rade je tu možnosť využiť zľavy na produkty Union poisťovne.
Informácie pre uchádzača:
V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate naše požiadavky ako prax na danej pozícii a skúsenosti s danou prácou, pošlite nám prosím svoje CV. Výberový proces začne telefonickým pre-screenom, vybraní kandidáti sa stretnú s HR a následne na osobnom pohovore so svojim budúcim nadriadeným.
Všeobecne požadované znalosti:
- počet rokov praxe: min. 2 roky v oblasti finančného trhu
- všeobecný prehľad v oblasti poisťovníctva / finančného trhu
- orientácia na detail, proklientska orientácia, tímová práca
- Anglický jazyk - výhodou
- Microsoft Excel – pokročilý (kontingenčné tabuľky, funkcie napr.: if, vlookup)
- Microsoft Word – pokročilý
- HTML - výhodou
- Qliksense - výhodou
- SQL - výhodou
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Vhodné pre absolventov:
Áno