Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):od 2000 Eur brutto v závislosti od skúseností a znalostíZobraziť viac
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
* Plánovanie stretnutí pre obchodného manažéra, príprava podkladov na stretnutia
* Aktívna účasť na obchodných stretnutiach a príprava výstupov zo stretnutí
* Aktívna účasť na zasadnutiach a konferenciách Európskeho hospodárskeho senátu
* Budovanie a udržiavanie obchodných vzťahov so zákazníkmi
* Komunikácia so zákazníkmi /telefonická, mailová a osobná/
* Komplexná administratívna podpora obchodných projektov
* Office management (objednávanie kancelárskych potrieb, príprava podkladov pre účtovníctvo, interná pokladňa)
* Pravidelný reporting
Benefity a ďalšie výhody:
* Nadštandardné ohodnotenie v súlade s pracovnými skúsenosťami.
* Flexibilný pracovný čas
* Práca v dynamickej spoločnosti s pridanou hodnotou
* Možnosť cestovať po celom svete
* Priestor pre sebarealizáciu a profesionálny rast
* Ďalšie vzdelávanie
Informácie pre uchádzača:
* V prípade záujmu zašlite Váš profesný životopis v slovenskom a v nemeckom jazyku.
Všeobecne požadované znalosti:
* Znalosť nemeckého jazyka na komunikatívnej úrovni PODMIENKOU, anglický jazyk mierne pokročilý
* Skúsenosti min. 2 roky ako sales support resp. asistentka obchodného oddelenia
* Ochota a flexibilita cestovať cca 1/2 pracovného času po Európe a svete
* Ukončené min. SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického smeru
* Znalosť MS Office na pokročilej úrovni
* Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vyššie odborné vzdelanie
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft Word