Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Operátor Helpdesku pre B2B zákazníkov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máš skúsenosť s prácou na Helpdesku a chuť komunikovať s biznis zákazníkmi Telekomu aj v anglickom jazyku?Práve hľadáme pozíciu Helpdesk operátor pre B2B zákazníkov nového kolegu.
Čo bude tvojou náplňou práce ?
Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu.
Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.
Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.
Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.
Ponúkaný plat
950 EURUpresnenie platových podmienok
od 950 eur brutto +15 % ročný bonusTermín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Čo od teba očakávame ?Komunikačné zručnosti.
Silná zákaznícka orientácia.
Schopnosť riešiť problémy.
Samostatnosť.
Pomôže ti, ak máš skúsenosti v oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom a všeobecný prehľad v oblasti IT/Telco.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom