Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme šikovného človeka, ktorý by mal na starosti administratívne záležitosti spoločnosti a s ľahkosťou a úsmevom by zvládal nasledujúce činnosti: - Administratívne úlohy ako evidencia a kontrola zmlúv, dokumentov, vypracovanie zmluvnej dokumentácie, zadávanie do systému, evidencia pošty a podobne - Starostlivosť o reklamácie klientov, spracovanie ich požiadaviek - Pravidelný reporting iným oddeleniam - Komunikácia s obchodníkmi a obchodnými zástupcami, hlásenie chybovosti systémov a ich aktívne riešenie - Ad hocks tasks
Benefity a ďalšie výhody:
- Stravné lístky - Voľno na regeneráciu (1deň za štvrťrok) - Benefitné body Callio Plus (250 EUR/rok) - Notebook, mobilný telefón
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledovné kritériá: - Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie - Komunikatívna znalosť NEMECKÉHO jazyka (B2), ktorý využijete pri každodennej komunikácii v písomnej a hovorenej forme - Predchádzajúca skúsenosť v administratíve je MUST! - Komunikatívnosť, veľmi dobré organizačné schopnosti, time-management, odolnosť voči stresu - Užívateľská znalosť MS Word, Excel, Outlook * Výška platu závisí od skúsenosti kandidáta, nebude však nižší ako vyššie uvedená čiastka
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno