Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Pracovník/-čka telefonického vymáhania pohľadávok pre ČSOB Bratislava
Československá obchodná banka, a.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
*Aktívna telefonická komunikácia s klientom – dlžníkom (prichádzajúce aj odchádzajúce hovory)
*Poskytovanie informácií o dlžných produktoch
*Vyjednávanie splátkových dohôd
*Správa pohľadávok týkajúcich sa produktov: hypotekárne úvery, spotrebiteľské úvery, povolené prečerpanie, kreditná karta, debet na bežnom účte
*
*Administratívne činnosti spojené so správou pohľadávok – zaznamenanie stručného obsahu hovoru, spracovanie zadaných úloh
Upresnenie platových podmienok
od 800 € bruttoBenefity a ďalšie výhody
základná mzda od 800 EUR brutto
príležitosť pracovať v stabilnej finančnej nadnárodnej skupine
možnosť kariérneho rastu v rámci celej finančnej skupiny
5 dní voľna naviac po jednom roku zamestnania
zvýhodnenia na produktoch ČSOB FS
príspevok na DDS a životné poistenie
pracovná zmluva sa štandardne uzatvára na dobu určitú – 1 rok. Po jej ukončení sa pracovný pomer predĺži na dobu neurčitú #LI-LD
Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
*Stredoškolské vzdelanie s maturitou
*MS Office, Outlook
*Časová flexibilita (práca na zmeny do 18:00)
*Profesionálne vystupovanie, komunikatívnosť
*Schopnosť vyjednávať
*Zodpovednosť
*Odolnosť voči stresu
*Asertivita
*Znalosť bankových produktov vítaná
*Prax v oblasti pohľadávkového call centra výhodou
*Znalosť AJ výhodou