Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– zabezpečuje činnosti podľa potrieb vedenia spoločnosti (v prípade potreby vybavenie potrebných náležitostí s úradmi a inštitúciami)
– spolupracuje pri organizovaní pracovných stretnutí, tvorbe záznamov, zápisov z jednotlivých porád a tvorbe interných dokumentov
– pripravuje materiály a podklady k poradám a pracovným stretnutiam GR
– participuje na spracúvaní procesov, zefektívňovanie chodu a fungovania firmy
– komplexná pracovná asistencia generálnemu riaditeľovi
– vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
– organizačné zabezpečenie domácich a zahraničných služobných ciest
– spolupráca s internými oddeleniami
- samostatné vybavovanie ďalších pracovných úloh podľa pokynov generálneho riaditeľa
Zamestnanecké výhody, benefity:
– možnosť realizácie a práca na zaujímavých projektoch
– zaškolenie a následné vzdelávanie
– priateľský, mladý kolektív
– zamestnanecké zľavy - zvýhodnený nákup nábytku a bytových doplnkov
– firemné spoločenské akcie
– zaujímavé finančné ohodnotenie závislé od predošlej praxe a konkrétnych zručnosti
– koncoročné odmeny a priebežné prehodnocovanie mzdového ohodnotenia
– možnosť príspevku zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
– Stravné lístky
– Prémie, odmeny
– Vernostná odmena za odpracované roky
– Stabilné zamestnanie v úspešnej a dynamickej spoločnosti
- Príspevok zamestnávateľa na rekreáciu
Informácie o výberovom konaní
Prečo pracovať pre nás:
- Práca v spoločnosti, kde sa môžete realizovať a rozvíjať vlastný potenciál
- Príjemné pracovné prostredie
- Odborné a osobnostné vzdelávanie
- Možnosť osobne aj odborne rásť
- Firemné akcie
- Ďalšie benefity
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate kvalifikačné predpoklady, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku. Budeme radi, ak pripojíte aj referencie.
- Uchádzačov prosíme, aby v zaslanej žiadosti uvádzali súhlas so spracovaním osobných údajov, bez tohto súhlasu nebude možné Vašu žiadosť o zamestnanie ďalej spracovávať.
- Dovoľujeme si Vás informovať, že odpovedať budeme len uchádzačom, ktorí postúpia do užšieho výberu, resp. budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore:
ekonomické/právne
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz:
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– minimálne 3 roky skúseností na podobnej pozícií
– znalosti z MO (Excel, Word, Outlook) - pokročilá úroveň
– Anglický jazyk B2 - komunikatívna úroveň
– vodičský preukaz B
– profesionálne, príjemné a kultivované vystupovanie, znalosť spoločenského a biznis protokolu
– samostatnosť, spoľahlivosť, diskrétnosť
- zodpovednosť
- precíznosť (presnosť)
- komunikatívnosť
- asertivita
- organizačné schopnosti
Stručná charakteristika spoločnosti:
Dynamicky sa rozvíjajúca obchodná spoločnosť zaoberajúca sa maloobchodným a veľkoobchodným predajom nábytku a bytových doplnkov v SR, ČR a Maďarsku, s moderným a súčasným spôsobom fungovania, prostredníctvom kamenných predajní, e-shopu.
Počet zamestnancov:
250-499 zamestnancov
Kontakt:
Kontaktná osoba: Darina Trstenská
Tel.: +421 435 507 696
E-mail: email
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Slovenský jazyk
-
Vodičský preukaz:B