Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.6.2019
Informácie o pracovnom mieste
- zabezpečenie plného chodu kancelárie po administratívnej stránke
- písanie listov, emailov a iných dokumentov
- vybavovanie telefonátov
- vybavovanie poštovej a emailovej komunikácie
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- vystavovanie faktúr
- spracovanie účtovných a iných údajov/dokumentov a ich reportovanie
- obsluhovanie kancelárskych zariadení
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s interným a externým personálom
- príprava a organizácia stretnutí/porád
- privítanie návštev
- vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov
- plnenie úloh zadaných nadriadeným
Benefity a ďalšie výhody:
Služobné auto, služobný telefón
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B, B1
Iné znalosti:
Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Jednoduché účtovníctvo, Microsoft Access, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Mzdové účtovníctvo, Personalistika, Podvojné účtovníctvo, Pokladňa, Skladové hospodárstvo, Strojopis