ŽIVOTNÁ ZMENA začína zaslaním životopisu - VLASTNÁ KANCELÁRIA, REALITNÝ MAKLÉR, ASISTENT MAKLÉRA
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):3000 EURZobraziť viac
Základný plat + Provízne odmeňovanie:
Majiteľ / Riaditeľ pobočky: indviduálne podmienky
Manažér: 70% +
Obchodník 50% + -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
REALITNÝ MAKLÉR:
- Aktívne vyhľadávanie nehnuteľností a klientov
- Pravidelná komunikácia s klientmi
- Obhliadky nehnuteľností
- Sprostredkovanie predaja
- Marketing
ASISTENT MAKLÉRA:
- Aktívne vyhľadávanie nehnuteľností
- Aktívne vyhľadávanie tipérov
- Marketing
_________________________________________________________
PRE MAJITEĽOV a RIADITEĽOV vlastných pobočiek:
VYUŽITE MOŽNOSŤ PODNIKAŤ V OBLASTI REALÍT BEZ ZBYTOČNÝCH POPLATKOV ZA "ZNAČKU" A LICENCIE.
Uvažuješ nad tým, ako naštartovať vlastnú firmu a zvažuješ viacero možností???
Pracuješ ako realitný maklér? Si úspešný? Máš manažérske skúsenosti a dospel si k tomu, že je najvyšší čas posunúť sa o krok ďalej? Využi svoje skúsenosti z oblasti realít a podnikaj s VIP REALITY. Spoluprácu ponúkame každému, kto hľadá nezávislosť a uspokojenie z vlastného podnikania.
Ak si pripravený zobrať na seba zodpovednosť za svoje vlastné podnikanie, ponúkame ti pomocnú ruku a osvedčené metódy, ako byť úspešný.
VIP REALITY Ti ponúkajú možnosť podnikať a prinášajú aj výhody v podobe:
- finančnej a právnej subjektivity
- neučíte sa podnikať, už podnikáte!
- konzultácií a poradenstva nonstop
- výmeny skúseností s obchodnými partnermi
- poskytovania nadštandardných kvalitných realitných služieb pre svojich klientom.
Benefity a ďalšie výhody:
-notebook, mobil, kancelária
- jedinečný know-how
- moderný Office
- back office podpora, ktorá šetri čas a energiu
- kariérny rast
- právna asistencia
- hypotekárny špecialista
Informácie pre uchádzača:
Vo svojich žiadostiach o pracovnú pozíciu uveďte prosím mesto, v ktorom by ste sa radi zúčastnili pracovného pohovoru.
Všeobecne požadované znalosti:
- profesionálny, zodpovedný a cieľavedomý prístup k práci
- príjemné vystupovanie, samostatnosť, kreativita
- komunikačné a organizačné schopnosti
- prehľad o aktuálnom stave realitného trhu
- žiadne limity, ani povinné sedenie v kanceláriách
- primerané sebavedomie, samostatnosť, priebojnosť, vytrvalosť
- vysoké pracovné nasadenie, ochota pracovať na svojom odbornom raste, silná orientácia na výsledok
- užívateľská znalosť práce s PC a internetom
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Internet (e-mail, www), Microsoft Access, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word