Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista dohľadového centra
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do nášho tímu dohľadového centra v Bratislave hľadáme šikovného, flexibilného a proaktívneho kolegu.Čo budem Vašou náplňou práce:
- Zaisťovať monitorovanie prevádzky sieťových prvkov a služieb v režime 24/365, evidovať plánované i neplánované výpadky prvkov siete vrátane ich dopadov.
- Spolupracovať na obnove prevádzky prvkov siete.
- Pristupovať na prvky siete pomocou dostupných nástrojov a zabezpečovať základný troubleshooting.
- Administrovať poruchy v systéme poruchových lístkov, dohliadať na ich včasné odstránenie a plnenie SLA parametrov.
- Vykonávať činnosti, ktoré vedu k odstráneniu poruchového stavu zariadení a služieb zákazníkov (B2B, B2C).
- Vykonávať činnosti v rámci procesov Incident a Change Management a v rámci nich spolupracovať s internými a externými tímami.
- Spolupracovať s dohľadovými centrami ostatných operátorov v SK a v zahraničí.
Ponúkaný plat
1100 EURBenefity a ďalšie výhody
- Prácu na plný úväzok vo veľkej, medzinárodnej a stabilnej spoločnosti.- Otvorené, príjemné a priateľské prostredie.
- Najnovší smart telefón a k tomu neobmedzený paušál s množstvom dát.
- Nadštandardnú zdravotnú starostlivosť a širokú ponuku benefitov v oblasti športu a kultúry.
- Vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení.
- Atraktívne zľavy na produkty a služby značky Telekom ( Magio, mobilný internet
a pod...).
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie.
- Kompenzácia pri práceneschopnosti.
Termín nástupu do práce
1.9.2018Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)Všeobecne požadované znalosti
- Vysokoškolské/stredoškolské vzdelanie technického smeru (preferované Telekomunikácie).- Prehľad o nových technológiách a trendoch v oblasti telekomunikácií.
- Práca na zmeny.
- Znalosť anglického jazyka na veľmi dobrej úrovni.
- Znalosť prostredia MS Windows a produktov MS Office.
- Komunikačné zručnosti, proaktivita, analytické myslenie, flexibilita, spoľahlivosť, samostatnosť, odolnosť voči stresu, tímová spolupráca.
- Pracovná skúsenosť s monitorovacími a Trouble Ticket nástrojmi výhodou (napr. IBM Netcool, HP Service Manager).
- Certifikáty CCNA/ICND výhodou.
- Komunikačné zručnosti, proaktivita, analytické myslenie, flexibilita, spoľahlivosť, samostatnosť, odolnosť voči stresu, tímová spolupráca.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom