Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Špecialista zákazníckych procesov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Elektrotechnika a energetika; Procesný inžinierNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máš skúsenosť s prácou „Procesára“ a chuť podieľať sa na tvorbe zákazníckych procesov Telekom-u? Láka ťa dynamická práca a príležitosť učiť sa neustále nové veci? Pokiaľ si odpovedal ÁNO na obe otázky, tak hľadáme práve teba na pozíciu Špecialista zákazníckych procesov.Čo bude tvojou náplňou práce ?
- vykonávať aktivity v oblasti tvorby, aktualizácie a implementácie zákazníckych procesov pre rezidenčný a biznis segment,
- vyhodnocovať kvalitatívne KPI, navrhovať nástroje a opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,
- spracovávať podklady a dokumenty v oblasti riadenia procesov a kvality,
- tvoriť, pripomienkovať a aktualizovať metodiky, pracovné postupy a procedúry.
Termín nástupu do práce
1.5.2018Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Od vhodného kandidáta očakávame :-orientácia na dosiahnutie výsledkov a cieľov,
-proaktivita a chuť učiť sa,
-orientácia na interného a externého zákazníka,
-analytické a koncepčné myslenie,
-prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti,
-prax min. 1 rok na podobnej pozícii,
-skúsenosti v oblasti procesného riadenia,
-znalosť produktového portfólia Slovak Telekom, zákazníckych procesov a aplikácii výhodou
.
.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom