Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Chceš hrať prvú ligu v ZÁCHRANE zákazníkov? (Reprezentant savedesk)
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
• Chceš hrať extraligu v ZÁCHRANE našich zákazníkov?• Chceš zdieľať know how v oblasti UDRŽANIA našich zákazníkov?
• Máš tú najsilnejšiu zákaznícku orientáciu a v starostlivosti o zákazníka sa cítiš ako ryba vo vode?
• Chceš pracovať pre zamestnávateľa roka 2017?
PRIDAJ SA K NÁM - rozširujeme náš úspešný tím!
Hľadáme argumentačne zdatných ľudí, ktorí sa chcú učiť nové veci a oslovuje ich telefonická komunikácia.
My nepredávame, my zachraňujeme!
Termín nástupu do práce
ASAPDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (úplný začiatočník - A1)Všeobecne požadované znalosti
Základná výbava záchranára:- výborná argumentácia
- prozákaznícka orientácia
- silný verbálny a príjemný hlasový prejav
- zvládanie stresových situácií a schopnosť hľadať riešenia
- zmysel pre humor
Ideálne ak už máš predchádzajúcu pracovnú skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi. Ak nie nevadí, dôležitá je chuť učiť sa a pracovať na sebe.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom