Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.3.2018
Informácie o pracovnom mieste
Informácie o pracovnom mieste:
- administratívna práca v oblasti finančníctva, spracovanie zmlúv do systému, podpora a komunikácia so spolupracovníkmi, kontrolná činnosť stavu zmlúv, objednávanie kancelárskych potrieb a tlačív, práca s tlačiarňou – skenovanie a kopírovanie dokumentov, spracovanie a evidencia došlej a odoslanej pošty, samostatné riešenie a vybavovanie pridelených administratívnych úloh, kontrola, príprava a vypracovanie dokumentácie,
- komunikácia s klientmi, podpora ostatných oddelení z administratívneho hľadiska, vyhotovenie tabuliek, príprava občerstvenia pri poradách a spoločenských stretnutiach, koordinácia a zabezpečenie celkového chodu kancelárie, telefonická a emailová komunikácia, evidencia, zakladanie, vyhľadávanie, archivácia dokumentov, vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov, asistenčná podpora nadriadenému, spracovanie zákazníckej databázy podľa interných požiadaviek (vytváranie nových zákazníkov v internom systéme, zmena existujúcich zákazníkov, overovanie správnosti a zisťovanie doplňujúcich informácií, komunikácia s internými oddeleniami, príprava reportov a analýz v MS Excel, pomoc pri organizovaní firemných podujatí, kontrola kompletnosti a správnosti nahratých údajov v internom systému, kontrola a kompletizácia zmluvnej dokumentácie a aktivácia zmlú
- práca s vnútorným systémom spoločnosti,
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MS Office, MS Word, Power Point – užívateľská úroveň
- mierna znalosť anglického jazyka
- dôslednosť práce
- zodpovedný prístup, spoľahlivosť
- komunikácia s klientami
- flexibilita
- odborná prax výhodou
- bezúhonnosť
- práca s počítačom
- príjemné profesionálne vystupovanie
- organizačné schopnosti
- samostatnosť
- precíznosť a dôslednosť
- ochota vzdelávať sa v oblasti finančného systému
- systematickosť v práci
- iná kvalifikácia: orientácia v zmluvnej dokumentácií
- asertívna komunikácia, zákaznícka orientácia, schopnosť práce v tím
- čistý trestný register
- dochvíľnosť, sebareflexia
- ochota pomôcť a pomáhať riešiť problémy
- schopnosť samostatne a rýchlo riešiť nečakané situácie
- profesionálny telefonický prejav
veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti
- stredoškolské vzdelanie – obchodného zamerania
- prax vo finančnom zameraní
- základná znalosť anglického jazyka
- ovládanie strojopisu výhodou
- práca s tlačiarňou
- stotožnenie sa s politikou firmy
- presnosť, etickosť
Pracovná doba
- od 9.00 do 17.00 hod.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Počet rokov praxe
- 1 rok
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá práca v priateľskom kolektíve
- priestor na osobnostný rast
- príležitosť osobného a kariérneho rozvoja
- stravné lístky
- možnosť spoluvytvárať úspech a rozvoj spoločnosti a tým sa profesionálne rozvíjať.
- Práca na hlavný pracovný pomer
- Dlhodobá pracovná perspektíva
Informácie pre uchádzača:
bližšie informácie po zaslaní CV
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
-
Vodičský preukaz:B