Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
* Zabezpečenie plynulého chodu recepcie centrály spoločnosti v Ivanke pri Dunaji * Reprezentácia spoločnosti a poskytovanie všeobecných informácií, riešenie požiadaviek zamestnancov a dodávateľov. Najmä však ústretová komunikácia s návštevníkmi a zamestnancami spoločnosti * Ohlasovanie a uvádzanie návštev, zaistenie občerstvenia * Spracovanie a evidencia došlej a odchádzajúcej pošty * Administratívna podpora podľa potreby * Objednávanie a nákup spotrebného materiálu * Správa telefónnej agendy pre celú SR (evidencia, objednávanie, servis MT, spracovávanie faktúr) * Správa vozového parku (evidencia služobných ciest, servis áut) * Objednávanie ubytovania, leteniek * Práca na 1/2 úväzok je pondelok-piatok v čase 8.00-12.00 hod., prípadne 9.00-13.00 hod.
Benefity a ďalšie výhody:
V prípade Vášho záujmu prosím zašlite Váš životopis, kde pripojíte nasledovný súhlas: Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek písomne odvolať.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou