Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Analyzuj, rieš problémy, pomáhaj užívateľom! Budeš pracovať v technologickej spoločnosti a podporovať interné aplikácie v medzinárodnom prostredí. Náplň práce: - 1st line podpora pre užívateľov: prijímanie ticketov s technickými problémami - analýza a riešenie problémov na úrovni L2 - podpora užívateľov ohľadom SAP CRM a SAP C4C - komunikácia so zahraničnými používateľmi - podpora najmodernejších SAP platforiem
Benefity a ďalšie výhody:
- účasť na konferenciách - finančný príspevok na vzdelávanie - jazykové kurzy - 5 dovolenky navyše - preplácanie nadčasov - flexibilný pracovný čas
Informácie pre uchádzača:
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy. Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom. Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=it-telekomunikacie
Všeobecne požadované znalosti:
- skúsenosť s IT/aplikačným supportom - skúsenosť so SAPom (ako support/key user) - skúsenosť so supportom pre nejaký CMR systém - aktívna znalosť angličtiny
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)