Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Customer experience and Quality Specialist
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Elektrotechnika a energetika, Marketing, reklama, PR; Manažér kvality, Marketingový špecialista, Procesný inžinier, Projektový manažér, Špecialista marketingových analýzNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
• Present high quality information in participation on the processes (development, evaluation, monitoring) and other specific initiatives in order to ensure the best customer experience and quality at all touch points.• Proactively propose solutions based on data analyses results with the aim of increasing customer satisfaction
• Work in co-operation with team and management to advise about the most efficient and effective actions to ensure a positive and consistent customer experience
• Participate in Customer Experience related projects
• Evaluate and manage project risks and conflicts
• Manage, coordinate and prioritize all the activities with impact of possible changes in the customer experience.
• Monitor trends in customer experience performance and highlight potential the threats and also opportunities for improvement to management.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Customer focusedDecision Making
Accuracy and Analytical Thinking
Creativity
Planning & Organising
Continuous Improvement
Teamwork
Communication skills – verbal and written
Two years experience in an CX specialist position or similar position
An experience in the project management is an advantage
Microsoft Office, in particular Microsoft Excel and Power Point courses qualifications and/or certificate.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom