Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Vaša práca
je naším poslaním.
je naším poslaním.
Back office konzultant s platom až 1500 EUR
TRANSFER International Staff k.s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Optimalizácia procesov- implementácia riešení na zlepšenie efektivity, produktivity a kvality práce.
- Práca na zjednodušení a automatizácii rutinných úloh.Správa dát
- Zabezpečenie správneho zhromažďovania, ukladania a spracovania dát.Podpora pri upgrade IT systémov
- Zabezpečenie, že nové technológie sú efektívne integrované do existujúcich procesov.
- Školenie a podpora užívateľov pri zavádzaní nových systémov.Compliance a riadenie rizík
- Zabezpečenie, že organizácia spĺňa všetky regulačné požiadavky a štandardy.
- Monitorovanie zmien v legislatíve a štandardoch, ktoré by mohli ovplyvniť back office operácie.Komunikácia a spolupráca
- Spolupráca s inými oddeleniami na zabezpečení hladkého priebehu interných procesov.
- Komunikácia s vedením a poskytovanie aktualizácií o výkonnosti a projektových postupoch.
- Poskytovanie technickej a procesnej podpory zamestnancom.
Ponúkaný plat
1200 EURUpresnenie platových podmienok
1200EUR fixná mzda (navýšenie po skúšobnej dobe na 1300EUR) + odmena 200 EURBenefity a ďalšie výhody
- práca na plný úväzok (40 hod/týždenne), PO-PIA- Laptop a firemný telefón - mladý, dynamický, priateľský kolektív - hodina angličtiny každý utorok- firemné akcie- možnosť kariérneho rastuTermín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosťPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)Jazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
-Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonómie, financií, obchodu alebo podobne,-Skúsenosti s prácou v back office pozícii sú výhodou,-Vynikajúce organizačné a plánovacie schopnosti,-Schopnosť pracovať samostatne aj ako súčasť tímu,-Vysoká úroveň zručností v oblasti MS Office- Teams,-Vynikajúce komunikačné schopnosti, písomné aj ústne, v slovenskom jazyku. Anglický jazyk na úrovni B2 je výhodou,-Orientácia na detail s vysokou úrovňou presnosti,-Schopnosť riešiť problémy a rozhodovať sa pod tlakom,-Flexibilita a schopnosť prispôsobiť sa rýchlo meniacim sa podmienkam,-Vysoká úroveň profesionality a etiky v práci.