Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Pre našu pobočku leteckých a námorných prepráv hľadáme kolegu, ktorému učaroval svet prepravy a logistiky a vidí v ňom svoju budúcnosť.
Rád komunikuješ, pričom ani konverzácia v angličtine ti nerobí problém?
Baví ťa hľadať optimálne riešenia výhodné pre firmu i klienta?
Hľadáš dynamickú prácu, ktorá preverí tvoj timemanažment a schopnosť pracovať pod stresom?
Chceš profesionálne a odborne rásť v medzinárodnej spoločnosti, ktorá patrí medzi najvýznamnejších hráčov na trhu v oblasti B2B prepráv?
Staň sa členom nášho tímu oddelenia námornej prepravy.
Ukážka z toho, čo ťa čaká a neminie:
- Analýza požiadaviek zákazníka na námornú prepravu.
- Rozhodovanie o spôsobe vykonania prepravy so zreteľom na potreby a priority zákazníka.
- Dojednanie prepravných podmienok.
- Zabezpečenie a realizácia námorných prepráv pre zákazníkova a zahraničných agentov.
- Sledovanie a kontrola procesu priebehu prepravy.
- Spolupráca s inými internými, externými oddeleniami podieľajúcimi sa na zabezpečení prepravy ako colné oddelenie, pozemná zberná preprava.
- Aktívna komunikácia s leteckými a handlingovými spoločnosťami a hlavne DACHSER pobočkami po celom svete.
- Komplexná starostlivosť a aktívna komunikácia s prideleným okruhom zákazníkov.
- Aktívna každodenná komunikácia v anglickom jazyku (znalosť AJ na pokročilej úrovni podmienkou).
Pozícia je vhodná pre dynamickú, aktívnu osobu, ktorá nemá rada stereotypy a monotónnosť v práci a uprednostňuje výzvy.
Benefity a ďalšie výhody:
Čo u nás nájdeš:
- Benefity zamerané na zdravie, relax aj vzdelávanie (3 dni zdravotné voľno, voľný vstup do fitnescentier Golem v BA, 2x ročne darčekové poukážky, pravidelná ročná valorizácia miezd, ročné odmeny, vernostné odmeny, príspevok na výučbu AJ al. NJ a pod.).
- Bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti.
- Stabilnú pracovnú dobu od 8:00 do 16:30 (s možnosťou príchodu do práce medzi 7:30 a 8:30), 1 x týždenne HO.
- Prácu v 20-člennom, sympatickom žensko-mužskom kolektíve (priemerný vek 38 rokov).
- Zázemie stabilnej spoločnosti, ktorá si zakladá na rodinnej atmosfére a rešpektuje súkromie svojich zamestnancov. V dnešnej stresovej dobe je pre nás dôležitou hodnotou dostatok času pre svojich blízkych a záujmy, preto dbáme o vyváženosť pracovného a súkromného života.
- Každoročné hodnotiace rozhovory s pracovníkmi, vytvorenie vzdelávania "na mieru".
- Možnosť dennej komunikácie so zákazníkmi po celom svete a s kolegami zo zahraničných pobočiek. U nás tvoja angličtina nezaspí.
Informácie pre uchádzača:
Ak ťa naša pracovná ponuka zaujala a chceš sa dozvedieť ešte viac, pošli nám svoj životopis a motivačný list. Pohovor sa uskutoční s HR špecialistkou Annou Žákovou (to som ja, čo píšem tento inzerát a tiež na môžeš nájsť na LinkedIn: linkedin.com/in/anna-zakova-hrspecialist) a manažérom pobočky ASL Mariánom Mičekom. Termín nástupu dohodou.
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú podmienky uvedené v inzercii. Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecne požadované znalosti:
- Zaujíma ťa svet prepravy a logistiky a vidíš v ňom svoju budúcnosť.
- Máš aspoň základné teoretické znalosti z oblasti prepravy.
- Rád komunikuješ a ani konverzácia v angličtine ti nerobí problém.
- Tvoja motivácia neklesá, keď ti veci hneď nevychádzajú podľa predstáv.
- Máš vzťah k administratívnej práci, uvažuješ analyticky a dokážeš si spájať súvislosti do jedného celku.
- Preferuješ dynamickú prácu, ktorá nie je stereotypná a prináša nové výzvy.
- Si tímový hráč, vieš sa deliť o informácie a dokážeš s kolegami ťahať za jeden povraz.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)