Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1100 EURZobraziť viac
- základná zložka mzdy sa upraví v závislosti od praktických zručností a dĺžky praxe uchádzača, konečná výška mzdy bude prejednaná na osobnom pohovore, -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 28.3.2022
Informácie o pracovnom mieste
- riadenie kolektívu recepcie, prijímacej kancelárie a chyžných,
- harmonogramy práce,
- mesačné inventúry,
- vybavovanie pripomienok a sťažnosti klientov,
- prijímanie, ubytovanie a evidencia klientov v hotelovom systéme,
- zastupovanie recepcie a prijímacej kancelárie počas neprítomnosti,
- spolupráca pri vypracovaní cenových ponúk,
- koordinovanie prípravy cenníkov a tvorba pobytových balíčkov,
- koordinovanie prípravy podkladov k uzatváraniu obchodných zmlúv,
- práca s registračnou pokladňou,
- základná administratívna činnosť a obchodná korešpondencia.
Benefity a ďalšie výhody:
- zamestnanecké stravovanie,
- výmenná rekreácia zamestnancov,
- zamestnanie v stabilnej a prosperujúcej spoločnosti v príjemnom prostredí Vysokých Tatier.
- ubytovanie neposkytujeme
Informácie pre uchádzača:
Životopisy zasielať na adresu cirjakova @ kupelens.sk
Na pohovor budeme pozývať vybraných uchádzačov.
Všeobecne požadované znalosti:
výhodou sú:
- ovládanie systému GUBI alebo iného rezervačného systému,
- skúsenosti v oblasti cenotvorby, obchodných praktík a marketingu,
- ovládanie cudzieho jazyka nie je podmienkou, ale len výhodou.
všeobecné spôsobilosti:
- komunikácia (jednanie s ľuďmi),
- kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa,
- rozhodovanie,
- organizovanie a plánovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vodičský preukaz:B
Znalosti:
Hospodárska korešpondencia, Internet (e-mail, www), Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word