Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Orientuješ sa v pojmoch ako tickety a incidenty a máš už aspoň základnú skúsenosť s troubleshootingom? Pre nášho klienta, pobočku medzinárodnej banky v Bratislave, hľadáme špecialistu technickej podpory s pozitívnym vzťahom k obom zložkám - HW aj SW. Náplň práce: - poskytovať technickú podporu na úrovni L1 pre interných zamestnancov spoločnosti - Riešiť rôzne technické požiadavky od problémov s laptopmi či tlačiarňami až po nefunkčnosť aplikácií - Práca s ticketovým systémom ale aj podpora on-site - Troubleshooting - Eskalácia incidentov na L2 úroveň IT podpory (v prípade zložitejších problémov
Benefity a ďalšie výhody:
- Finančný príspevok pri významných životných udalostiach - Príspevok do III. piliera - Príspevok na životné poistenie - Referral bonus - Dni dovolenky navyše - Možnosť home-office
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Požiadavky na kandidáta: - Pre túto pozíciu je veľmi dôležitý technický backround (škola s technickým zameraním, skúsenosť s IT helpdeskom) - Znalosť MS Windows a MS Office - Komunikačná znalosť angličtiny na úrovni B2 (budeš ju v práci aktívne využívať pri komunikácii s klientmi)
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno