Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Osobný konzultant pre rezidenčných zákazníkov - Žilina
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Obchod, Zákaznícka podpora; Konzultant, Telemarketingový pracovníkNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Sme tím dedikovanej starostlivosti fungujúci ako linka prvej pomoci pre našich zákazníkov. My sme tí, komu naši zákazníci volajú a snažíme sa im ochotne pomôcť a vyriešiť ich požiadavky.
Zároveň zákazníkov zoznamujeme s našimi novými službami a ukazujeme im cestu, ako môžu ušetriť peniaze a čas, ktorý môžu tráviť so svojimi blízkymi.
O čom práca konzultanta je:
- Budete poskytovať profesionálny servis našim bonitným zákazníkom, riešiť ich požiadavky a ponúkať lepšie možnosti a riešenia služieb, ktoré u nás využívajú.
- Máme profi tím ľudí, ktorí vás na to všetko pripravia. V prvom mesiaci si prejdete adaptačným procesom, kde vás naši tréneri oboznámia s produktami, službami a systémami v ktorých budete pracovať , tým však rozvoj nekonči. Náš tím koučov vám bude stále k dispozícii a vedia vás naviesť na správnu cestu, ak si s niečím neviete poradiť. A určite sa môžete obrátiť aj na Tímlídra alebo skúsených kolegov z tímu, ktorí vás nenechajú v štichu a ukážu vám svoje overené tipy-triky :)
- Našim zákazníkom sme k dispozícii od pondelka do piatku, v čase od 8:00 - 21:00 hod. Pracujeme v 8-hodinových zmenách, na ktoré nastupujeme postupne (každý tím v inom čase). O svojich zmenách vieme minimálne 2 týždne dopredu a po určitom čase môžete pracovať aj z domu.
Koho hľadáme:
- Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými a argumentačnými zručnosťami.
- Nesmie vám chýbať zodpovednosť, chuť telefonicky komunikovať s našimi zákazníkmi.
- Tímového hráča.
My vás vieme naučiť:
- Ako zvládať stresové situácie
- Prácu v rozličných systémoch
- Pracovať v tíme
Na pohovore nás bude zaujímať:
- Ako riešite niektoré situácie so zákazníkmi.
- Aký je váš vzťah k predaju.
- Aj ako zvládate stresové situácie.
Čo vám ponúkame:
- stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením
- výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
- mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
- stravné v hodnote 4,50 €/deň
- zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- možnosť osobného a kariérneho rozvoja - prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- zľavy na služby a produkty našich partnerov.
- pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.
Ponúkaný plat
740 - 1100 EURUpresnenie platových podmienok
základná mzda je 740 € + 150 € bonus garantovaný počas prvých 3 mesiacov, následne bonus podľa výkonu až do výšky 350 € a viac v závislosti od plnenia plánovTermín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVhodné pre absolventov
NieVhodné pre absolventov
NieKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom