Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1200 EURZobraziť viac
k základnej zložke mzdy je poskytované osobné ohodnotenie a nepravidelné odmeny už od nástupu -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- identifikácia potrieb klienta (vyhľadávanie, či je požadovaný stroj aktuálne k dispozícii),
- zisťovanie časovej a termínovej možnosti zapožičiavania (kapacita servisu), určenie spôsobu dopravy (interná/externá), sprostredkovanie efektívnej komunikácie,
- kompletizácia dokumentácie o zákazke (spárovanie zmluvy a kontrola správnosti faktúr za dopravu),
- dozor nad technickým stavom, návrh na doplnenie a rozšírenie sortimentu v požičovni, návrh na odpredaj a vyradenie strojov z požičovne a ich servis v spolupráci s technickým manažérom,
- spoluzodpovednosť za vypracovanie návrhu plánu prenájmu, predaja a servisu
za zverenú prevádzku za aktuálny rok,
- zodpovednosť za ekonomické výsledky požičovne stavebnej mechanizácie,
- spoluzodpovednosť za ekonomické výsledky prevádzky – plnenie plánu (prenájom mechanizácie, predaj tovaru, materiálu a náhradných dielov, servis pre zákazníkov a všetky ostatné stanovené výsledky),
- kompletná a komplexná zodpovednosť a starostlivosť o zverenú prevádzku
a zamestnancov v čase neprítomnosti vedúceho strediska,
- vyhľadávanie zákazníkov telefonicky, priamym stykom so zákazníkom, návštevou stavieb, emailom,
- zabezpečovanie dodržiavania štandardných prevádzkových postupov, riešenie reklamácií so zákazníkmi, podieľa sa na vymáhaní pohľadávok, zodpovednosť za dodržiavanie BOZP, PO, ochrany ŽP,
- komplexné zabezpečenie a spracovanie agendy, potrebných dát a dokumentov pre zadanie zákazníkov do systému, zadávanie zákazky, jej ukončenie a fakturáciu v informačnom systéme spoločnosti,
- zodpovednosť za správne odovzdávanie a preberanie mechanizácie do a z prenájmu
- príjem a výdaj hotovosti z pokladne, zodpovednosť za správnosť účtovných
a pokladničných dokumentov, kontrola náležitostí daňového dokladu, hmotná zodpovednosť za pokladňu,
Benefity a ďalšie výhody:
- stabilné a dlhodobé zamestnanie,
- zľavy na služby a produkty z portfólia skupiny BESTRENT GROUP,
- firemné akcie,
- školenia,
Informácie pre uchádzača:
Pobočka v Košiciach rozširuje svoj pracovný tím a preto hľadá spoľahlivého a zodpovedného kolegu.
Spoločnosť si vyhradzuje právo kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí budú vyhovovať podmienkam výberového konania.
Všeobecne požadované znalosti:
Prehľad, orientácia a výborná znalosť produktov, prezentačné schopnosti, vysoká miera samostatnosti, finančná a ekonomická gramotnosť.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (začiatočník - A2)
-
Vodičský preukaz:B
Iné znalosti:
Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pokladňa, Používateľ MS-DOS