Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:Bratislava
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1800 - 2500 EURZobraziť viac
finálna výška mzdy bude dohodnutá v závislosti od preukázaných skúseností, znalostí a získaných certifikátov kandidáta. -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Analytik je súčasťou poradenského tímu, ktorý zodpovedá za realizáciu poradenských projektov a prípravu výstupov projektu.
Pracovná náplň:
V rámci nášho priateľského tímu, sa budete podieľať najmä na:
• Analytické práce v oblasti manažérskeho a podnikového poradenstva v súlade s pokynmi zamestnávateľa a nadriadeného najmä so zameraním na oblasť procesného riadenia a/alebo informačných technológii a/alebo financií a/alebo projektového riadenia v sektoroch verejnej a štátnej správy a/alebo energetiky a/alebo finančných inštitúcií;
• Plnenie pridelených úloh v rámci poradenského tímu zahrňujúce najmä:
- Tvorba procesných modelov v niektorom z modelovacích jazykov
- Zber údajov napríklad formou osobných stretnutí so zástupcami klienta, mapovaním procesov, prieskumom trhu, benchmarkingom, a pod.,
- Vytváranie pracovných materiálov (napr. zápisov zo stretnutí),
- Spracovanie a analýza získaných údajov a informácií – najčastejšie tvorba procesných modelov v niektorom z modelovacích jazykov, tvorba finančných modelov, prezentácií, analytických dokumentov a správ,
- Spolupráca na návrhu riešenia a/alebo opatrení pre klienta,
- Spolupráca na príprave výstupnej dokumentácie;
- Prezentácia výstupov projektu nadriadenému a/alebo klientovi.
• Spolupráca na príprave výstupnej dokumentácie,
• Dodržiavanie zadefinovaných firemných postupov a štandardov,
• Prezentácia výstupov projektu nadriadenému a/alebo klientovi,
Benefity a ďalšie výhody:
Spoločnosť ponúka
• Zaujímavú a dynamickú prácu
• Prístup k novým technológiám
• Stabilné zamestnanie v expandujúcej a ekonomicky silnej spoločnosti
• Motivujúce finančné i nefinančné ohodnotenie
• Možnosť profesijného a osobného rastu, rozvoj kariéry a možnosť certifikácie
• Platené externé školenia a certifikácie (napr. BPMN 2.0, UML, TOGAF, ITIL, PMI, atď.)
• Mobilný telefón
• Príspevok na stravovanie
• Občerstvenie na pracovisku
• Sick days
Informácie pre uchádzača:
Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá danej pracovnej pozície. Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.
Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecne požadované znalosti:
Požiadavky na zamestnanca:
o Požadované vzdelanie
• vysokoškolské I. stupňa
• vysokoškolské II. stupňa
o Zameranie, odbor:
• preferujeme so zameraním na IT alebo matematiku, štatistiku, prípadne na ekonomiku (iné odbory nie sú vylúčené)
Znalosti
o Jazykové znalosti
• Anglický jazyk – schopnosť komunikovať aktívne slovom aj písmom na odbornej úrovni
• Ďalší svetový jazyk výhodou (Nemčina, Ruština, Španielčina)
o Pokročilá znalosť:
• MS Word - expert (pokročilá práca s dokumentami, štýly, referencie, atd.),
• MS Excel - expert (kontingenčné tabuľky, základy modelovania)
• MS PowerPoint - expert
• MS Project
• Prax v oblasti modelovania procesov v niektorom z modelovacích jazykov (napr. BPMN 2.0, UML a pod. ) je podmienkou
• Znalosť práce s niektorým z nástrojov na modelovanie procesov výhodou (napr. Enterprise Architect)
- Požadovaná prax
o Na pozícii analytika v konzultantskej/poradenskej spoločnosti so zameraním na:
• oblasť procesného riadenia (Business Process Management/Optimization) alebo
• oblasť implementácie a/alebo monitoringu a/alebo hodnotenia a/alebo výkonu (Perfomance Management) procesov, systémov, ľudských zdrojov alebo
• oblasť energetiky,
• oblasť IT.
o Referencie na projekty, na ktorých uchádzač aktívne participoval ako súčasť projektového tímu,
o Skúsenosť s prípravou ponúk a s procesom získavania klienta, vrátane verejného obstarávania (aj eurofondového verejného obstarávania),
- Počet rokov praxe:
o Celkovo min. 2 roky, z toho min. 1 rok v spoločnosti/konzultantskej spoločnosti so zameraním na procesné riadenie projektov v oblasti IT a/alebo energetike a/alebo verejnej a štátnej správe.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- silné analytické a logické myslenie,
- flexibilita,
- orientácia na riešenie problémov - schopnosť identifikovať problém a aktívne pripraviť návrh jeho riešenia,
- komunikatívnosť,
- samostatnosť v riešení pridelených úloh,
- schopnosť práce v tíme,
- ochota vzdelávať sa a získavať odbornú certifikáciu v definovanej oblasti (napr. projektové riadenie, modelovanie procesov)
- ochota cestovať na služobné cesty, aj dlhodobo,
- ochota intenzívne pracovať a učiť sa,
- vlastníctvo odborného certifikátu v oblasti modelovania procesov (napr. BPMN 2.0, UML) a/alebo v oblasti riadenia projektov (napr. PRINCE 2) – veľká výhoda
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)
-
Vodičský preukaz:B