Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Do dynamickej, rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti hľadáme samostatného a spoľahlivého človeka s chuťou technicky pomáhať v prípade akejkoľvek závady. Názov: IT Helpdesk Náplň práce: - prvá línia kontaktu pre externých klientov – 24/7 podpora - diagnostika, asistencia a následné vyriešenie problému z hľadiska technickej asistencie - v prípade zložitosti incidentu – odoslanie problému na oddelenie L2/L3 - nastavenie pracovných staníc s počítačmi a inými potrebnými zariadeniami - inštalácia a konfigurácia softvéru - dokumentácia incidentov
Benefity a ďalšie výhody:
Benefity: - zmluva na dobu neurčitú - ďalšie atraktívne benefity Vám budú predstavené na interview
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Požiadavky: - predchádzajúce skúsenosti s pozíciou helpdesk, service desk, IT administrátor alebo obdobnou pracovnou pozíciou aspoň 1rok - orientácia v základných hardverových komponentoch - excelentná úroveň angličtiny – B2/C1 - samostatnosti a zodpovednosť je na tejto pozícií kľúčová
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (pokročilý - C1)