Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Hľadáme šikovnú, komunikatívnu a zodpovednú kolegyňu (kolegu), ktorá s úsmevom zvládne nasledujúce činnosti v pracovnom čase PONDELOK - PIATOK 8-13 hod.: - Koordinácie telefonického kontaktu s kandidátmi a klientmi - Koordinácia poštových zásielok, evidencia pošty - Pravidelná príprava kancelárie a pohovorovacích miestností - základná čistota a občerstvenie - Vítanie návštev/klientov, usadenie - Komunikácia s finančným oddelením - Koordinácia inzercie pracovných ponúk - Práca s databázou kandidátov, zasielaní odpovedí kandidátom - Vybavovanie e-mailovej komunikácie internej (kolegovia) aj externej (dodávatelia) - Skenovanie a vedenie evidencie zmlúv a objednávok - Pravidelné zasielanie správ na úrady práce - A iné administratvíne činnosti Uvedená náplň práce nie je vhodná na vykonávanie z domu, hľadáme kolegyňu (kolegu), ktorá s nami bude osobne v našom office na Obchodnej ulici.
Benefity a ďalšie výhody:
Sme tím priíjemných a vždy dobre naladených ľudí, verím, že sa u nás nový kolega bude cítiť ako doma a využije aj náš široký balíček benefitov :)
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky: - Skúsenosť na podobnej pozícii je veľkou výhodou - Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom) B2 - nutnosť porozumieť anglicky hovoriacim kandidátom/ klientom a ich požiadavkám / otázkam - Výborné komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Flexibilita a dobrý time management
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno