Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Koordinátor logistiky bude zodpovedať za organizáciu logistiky pre centrálne externé sklady umiestnené v Európe v rámci organizácie. - Riadi doplnenie zásob, prepravy, reklamácie a bezpečnostné zásoby v centrálnych skladoch v rámci organizácie - Organizuje doplnenie zásob pre externé sklady umiestnené v Európe zadávaním nákupných objednávok - Zadáva prognózové objednávky a uvoľňuje plánované objednávky - Vybavuje reklamácie v ERP systéme - Zastrešuje objednávky: zabezpečuje prepravnú časť a fakturáciu v ERP systéme - Spravuje príjem do distribučného centra: kontroluje či prijaté množstvo a položky zodpovedajú dokumentácii a eviduje to v ERP - Informuje zákaznícku podporu o oneskorených dodávkach a kontroluje/ preplánuje nákupné objednávky v ERP - Informuje manažéra o rozdieloch v skladoch – tzn. rozdiel medzi interným ERP a záznamami z externého skladu Cestuje do externých skladov nachádzajúcich sa na Slovensku, vo Francúzsku a Nemecku 2-3 krát ročne (ak to situácia dovoľuje)
Benefity a ďalšie výhody:
- Práca v priateľskom kolektíve úspešnej medzinárodnej spoločnosti - Príspevok na dopravu - Príspevok na III. pilier doplnkového dôchodkového sporenia - Príspevok na kultúru a šport - Interné vzdelávanie (jazykové kurzy) - Zvýhodnené stravovanie - Teambuildingy - Flexibilný pracovný čas 8:30-15:00 (core time)
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie (logistika, technické, ekonomické) - Prax na obdobnej pozícii min.2 roky (oblasť logistika : plánovanie, analytik logistiky apod.)- PODMIENKA - Plynulá komunikácia v anglickom jazyku (B2) a francúzskom (B2) - PODMIENKA - Schopnosť plánovať, riešiť simulácie a analyzovať dáta - Schopnosť pracovať s viacerými IT systémami naraz - Výborné komunikačné zručnosti - Analytické myslenie - Multitasking - MS Office - pokročilý
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Francúzsky jazyk (stredne pokročilý - B2)