Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Náplňou práce: - telefonické napomínanie klientov za účelom dohodnutia čo najrýchlejšej úhrady evidovaného nedoplatku. - zabezpečovanie aktívnych a pasívnych volaní klientov v omeškaní - práca výlučne na call centre, bez osobného kontaktu s klientom - zodpovednosť za spracovanie pridelenej zostavy klientov v omeškaní Práca zahŕňa prácu s PC a interným systémom. - pracovná doba je od 8:00 do 18:00, dá sa prispôsobiť potrebám brigádnika
Benefity a ďalšie výhody:
- flexibilná pracovná doba - prax v perspektívnej spoločnosti - možnosť dlhodobého pracovného záväzku
Všeobecne požadované znalosti:
- skúsenosť s call centrom - zodpovednosť - príjemné vystupovanie - komunikatívnosť - znalosť práce s PC na strednej úrovni V prípade, že spĺňate všetky uvedené kritéria, zašlite nám svoj životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou