Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Systémový špecialista ICT
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- zabezpečenie druhej úrovne podpory (cez telefón, email a osobne),- komunikácia s technickou podporou dodávateľov a zákazníkov,
- analyzovanie problémov s hardvérom a softvérom, podávanie návrhov na riešenie,
- poskytovanie prevádzky ICT manažovaných služieb a riešení,
- monitorovanie prevádzky ICT manažovaných služieb a riešení
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
01.09.2017Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVšeobecne požadované znalosti
- analytické myslenie,- schopnosť tímovej spolupráce,
- samostatný, iniciatívny a inovatívny prístup pri riešení úloh
- základná znalosť TCP/IP,
- znalosť IP Sietí (LAN, WAN, Internet),
- skúsenosti s administráciou sieti,
- skúsenosti s konfiguráciou sieťových zariadení (firewally, switche, routre)
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom