Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Na pozíciu Senior HR Administrator hľadáme človeka s profesionálnym vystupovaním, chuťou pracovať, s praxou v oblasti ľudských zdrojov a prehľadom v zákonníku práce.
Tvojou hlavnou náplňou práce bude:
- administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce (príprava pracovných zmlúv, dohôd, dodatkov, výstupných dokumentov, atď.)
- evidencia a archivácia zamestnaneckých záznamov
- poskytovanie podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, PN, OČR, dovolenky, lekárske prehliadky a pod.)
- prihlásenie a odhlásenie zamestnancov zo SP a ZP
- starostlivosť o agendu preventívnych prehliadok (vstupné a periodické)
- poskytovanie poradenstva v oblasti miezd
- predselekcia kandidátov na základe CV
- riešenie požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov
- iné administratívne úkony na základe požiadaviek nadriadeného
Benefity a ďalšie výhody:
- silné zázemie úspešnej spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou s rodinným
prístupom ku zamestnancom
- priestor pre sebarealizáciu a uplatnenie nových nápadov
- firemný notebook
- firemný telefón
- stravovacia karta
- flexibilný pracovný čas
- účasť na rôznych športovo - zábavných podujatiach
Informácie pre uchádzača:
- máš skúsenosti v oblasti personálnej administratívy a miezd
- zaujímaš sa o HR a Payroll oblasť
- si komunikatívny, flexibilný a pripravený na denný kontakt so zamestnancami spoločnosti
- si bežný užívateľ MS Office
- máš zodpovedný prístup k zvereným úlohám
- si schopný samostatne pracovať a s pozitívnym prístupom k práci
Ak si na všetko odpovedal/a ÁNO, tak hľadáme práve teba!!!
Všeobecne požadované znalosti:
ľudské zdroje, personalistika, psychológia, manažment
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vodičský preukaz:B
Iné znalosti:
Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, Personalistika