Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Reprezentant pre zákazníkov v tíme reklamácií
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Si detailista? Rád hľadáš riešenia problémov? V písomnej či ústnej komunikácii so zákazníkmi si ako ryba vo vode? Tak si Ťa radi vychytáme, pretože v našom tíme reklamácií Ťa práve toto čaká.Budeš:
- prijímať a riešiť požiadavky, podnety a reklamácie zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu v stanovenom čase a podľa stanovených pracovných postupov,
- taktiež budeš zadávať, spracovávať a administrovať dáta v zákazníckych systémoch a iných systémoch,
- a patrí k tomu aj poskytovanie informácií o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách.
Čo ty na to?
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Všeobecne požadované znalosti
Čo by nemalo chýbať v Tvojej "výbave"?:- zodpovedný a systematický prístup k práci, zmysel pre presnosť a detailnosť,
orientácia na výsledok / cieľ,
- stresová odolnosť a flexibilita,
- komunikačné zručnosti, znalosť pravopisu a štylistiky slovenského jazyka.
- skúsenosti s Back Office činnosťami výhodou,
- znalosti a prehľad v produktoch spoločnosti Telekom sú vítané.
MS Windows, MS Office, Internet- užívateľská úroveň
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom