Asistentka pre ekonomickú manažérku so znalosťou programu OMEGA - nástup ASAP
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Administratíva / Ekonomika, financie, účtovníctvoAdministratívny pracovník / Asistent / Fakturant / Office manažér
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- spracovávanie a evidencia faktúr v účtovnom programe Omega,
- spracovávanie a evidencia zmlúv, dobropisov a ostatných dokumentov,
- príprava účtovných podkladov a komunikácia pre externú účtovníčku,
- telefonická a emailová komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi,
- spracovávanie, zasielanie a evidencia pošty,
- zabezpečenie administratívneho chodu kancelárie,
- produkcia jednoduchých štatistík, reportov a analýz na pravidelnej báze,
- spracovávanie dochádzky a príprava podkladov pre mzdy,
- príprava podporných administratívnych činností,
- nákup kancelárskych potrieb;
Upresnenie platových podmienok:
Spoločnosť prevádzkujúca sieť lekární v Bratislave hľadá zodpovednú a skúsenú asistentku / asistenta pre finančného manažéra so skúsenosťami s administratívou, s pokročilými fakturačnými zručnosťami a so základnou znalosťou programu MS Excel.
Benefity a ďalšie výhody:
- príjemné pracovné prostredie,
- mladý a dynamický kolektív,
- osobnostný a profesionálny rozvoj,
- pravidelné teambuildingy,
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
- nevyhnutná je skúsenosť na obdobnom type pozície a s vyššie uvedenými činnosťami min. 1 rok.
- nutná je skúsenosť so spracovávaním fakturácií,
- veľkou výhodou je znalosť ekonomického softvéru Omega,
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie,
- znalosť programu MS Excel na úrovni mierne pokročilý,
- praktické skúsenosti s hospodárskou korešpondenciou na úrovni pokročilý,
- základná znalosť personalistiky a mzdového účtovníctva,
- proaktívna, zodpovedná a na detail zameraná osobnosť,
- ochota cestovať v rámci Bratislavy;