Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Chces hrať prvú ligu v ZÁCHRANE zákazníkov? (Repreznetant savedesk)
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Chceš hrať extraligu v ZÁCHRANE našich zákazníkov?Chceš zdieľať know how v oblasti UDRŽANIA zákazníka na medzinárodnej úrovni?
Máš tú najsilnejšiu zákaznícku orientáciu a v starostlivosti o zákazníka sa cítiš ako ryba vo vode?
POĎ K NÁM - rozširujeme náš úspešný tím!
Hľadáme argumentačne zdatných ľudí, ktorí sa chcú učiť nové veci a oslovuje ich telefonická komunikácia.
My nepredávame, my zachraňujeme!
Ponúkaný plat
800 - 1200 EURBenefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
Ihneď/DohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
Základná výbava záchranára:- výborná argumentácia
- prozákaznícka orientácia
- silný verbálny a príjemný hlasový prejav
- zvládanie stresových situácií a schopnosť hľadať riešenia
- zmysel pre humor
Ideálne ak už máš predchádzajúcu pracovnú skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi. Ak nie nevadí, dôležitá je chuť učiť sa a pracovať na sebe.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom