ŠEFKI HOLDING, s.r.o. - Účtovníčka, Ekonómka, Fakturantka, Mzdová účtovníčka
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Fakturant/Ekonóm/Účtovník/Mzdový účtovník
Fakturant
(program OMEGA)
Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva.
Pripravovanie účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní.
Účtovanie rôznych typov položiek (bankové výpisy, interné doklady, odberateľské a dodávateľské faktúry a pod.).
Posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska.
Zodpovednosť za správne zaúčtovanie účtovných položiek.
Vypracovávanie pravidelných mesačných, štvrťročných a ročných uzávierok a príprava podkladov pre Štatistický úrad.
Komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi, audítormi a ostatnými inštitúciami.
Ekonóm:
(program OMEGA)
Správa a evidencia účtovnej agendy spoločnosti.
Analýza existujúceho ekonomického stavu a vypracovávanie návrhov na jeho optimalizáciu.
Plánovanie, prognóza a analýza jednotlivých druhov výdavkov, kontrolná činnosť.
Spracovávanie pokladničných dokladov, účtovanie služobných ciest, stravných lístkov.
Kontrola podkladov pre DPH a kontrola plnenia daňových povinností, zastupovanie spoločnosti v daňovom konaní.
Oceňovanie, evidencia a účtovanie majetku.
Príprava prevodných príkazov, kontakt s bankou, príprava potrebných dokumentov pre banky, kontrola bankových výpisov, účtovanie bankových dokladov.
Riešenie otázok súvisiacich s účtovníctvom, vedenie pokladne.
Príprava ekonomických reportov, výkazov a analýz.
Dohľad nad správnym a promptným vyplatením dodávateľov, účtovanie odberateľských faktúr.
Účtovník:
(program OMEGA)
Účtovanie dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek.
Riešenie nezrovnalostí na faktúrach a predchádzanie ďalším problémom.
Príprava mesačných a kvartálnych uzávierok.
Vyhľadávanie chybných údajov v databáze oproti predlohám v elektronických účtovných dokumentoch, opravovanie zistených chýb.
Reportovanie, monitorovanie finančných ukazovateľov a kontrola správnosti účtovníctva.
Príprava finančných analýz a kalkulácií.
Príprava podkladov na zostavovanie finančných plánov, koordinácia procesu prípravy podkladov na rozpočet.
Mzdový účtovník:
(program OLYMP)
Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov.
Komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a s personálnymi agentúrami.
Príprava podkladov pre mzdy zamestnancov a následné spracovanie miezd, evidencia pracovnej dochádzky.
Informácie pre uchádzača:
Prax nutná.
Životopisy a motivačné listy zasielajte so svojou fotografiou na e-mail: email
Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Znalosti:
Fakturácia, Mzdové účtovníctvo, Personalistika, Podvojné účtovníctvo, Pokladňa, Strojopis