Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Brigádnik
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
-Telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi a existujúcimi zákazníkmi („outbound calls, chat“),-Aplikačná podpora a pomoc zákazníkom pri online nákupe,
-Online diagnostika a analýza aplikačných problémov,
-Poskytovanie produktových a technických informácii zákazníkom.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
asapDruh pracovného pomeru
brigáda, skrátený úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
študent – vysoká školaJazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Všeobecne požadované znalosti
- výborné komunikačné zručnosti a príjemný hlasový prejav,- silná zákaznícka orientácia,
- schopnosť riešiť problémy,
- samostatnosť,
- základný prehľad v cloud technológiách,
- skúsenosti v oblasti komunikácie so zákazníkom sú výhodou,
- prax v oblasti IT je výhodou.
Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom