Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Brigádnik v tíme technickej podpory pre zákazníkov
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Hľadáme pomocníkov do tímu technickej podpory pre zákazníkov.Príjmi našu výzvu a okrem zárobku sa naučíš mnoho praktických vecí.
Tvojou náplňou práce bude prijímať hovory, realizovať základnú diagnostiku potrieb zákazníka zameranú na služby technickej podpory a poskytovať im základné poradenstvo.
Benefity a ďalšie výhody
Okrem toho u nás nájdete:- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce
november 2016Druh pracovného pomeru
brigádaPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
študent – vysoká školaVšeobecne požadované znalosti
V rámci tejto práce využiješ svoje komunikačné zručnosti, očakávame od Teba tiež technickú orientáciu v SW, HW, v telekomunikačných produktoch a službách. No a prozákaznícka orientácia patrí k základnej výbave tohto pracovného miesta.Vhodné pre absolventov
ÁnoVhodné pre absolventov
ÁnoKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom