Skúsený samostatný účtovník (aktívny AJ)
Trenkwalder, a. s. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr SlovenskaPonuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
Informácie o pracovnom mieste
Miesto práce:
Pozícia / odvetvie:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
- zodpovednosť za riadenie a organizáciu účtovníctva pre slovenské zastúpenie medzinárodnej spoločnosti
- konverzia zo slovenského účtovníctva do medzinárodných účtovníckych štandardov
- príprava účtovných a štatistických výkazov, účtovných závierok, zúčtovaní a daňových priznaní
- kontrola účtovných operácií podľa štandardov slovenského účtovníctva alebo IFRS
- vypracovávanie analýz a reportov podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
- pravidelná komunikácia s majiteľmi spoločnosti
- aktívna komunikácia s finančným oddelením v ČR, Rakúsku a Taliansku
- komunikácia a príprava podkladov pre audítorov
- spracovávanie mzdového účtovníctvo pre cca 10 zamestnancov
- sledovanie legislatívnych zmien v účtovníctve
- administratíva a reporting
Upresnenie platových podmienok:
Medzinárodná značka pôsobiaca v oblasti FMCG so slovenským zastúpením hľadá skúseného, anglicky hovoriaceho hlavného účtovníka/ekonóma so skúsenosťami so slovenským aj medzinárodným účtovníctvom, mzdovým účtovníctvom a reportingom.
Benefity a ďalšie výhody:
- práca v medzinárodnej stabilnej spoločnosti
- stabilný tím, príjemná pracovná kultúra
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- výborná káva aj na pracovisku :)
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Termín ukončenia výberového konania:
0000-00-00
Druh pracovného pomeru:
Požiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Všeobecne požadované znalosti:
- nevyhnutná je účtovnícka prax so skúsenosťami s tuzemským aj medzinárodným účtovníctvom
- nevyhnutná je skúsenosť s mzdovým účtovníctvom a DPH
- minimálne stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
- komunikatívna úroveň anglického jazyka (pravidelná komunikácia so zahraničnými finančnými oddeleniami)
- skúsenosť s realizáciou finančných reportov a analýz
- vynikajúca znalosť práce s MS Office, najmä MS Excel
- analytické schopnosti, orientácia na detail
- zodpovednosť, dôslednosť, precíznosť